สืบเนื่องจากคำถามที่แล้วคับ เจีซู คืนบัญชีให้แล้ว แต่ไม่สามารถ
กดหรือคลิกอะไรบน booksheaf ได้ ผ่านไป 4 วัน ผมเลยเมลล์ไปถาม
เค้าตอบมาว่า
I'm sorry for the trouble you had using our site. As it turns out, I haven't been able to identify the technical problem you reported yet, so I'd appreciate if you could reply to us at
[email protected] and provide a screenshot of what you're seeing, be sure to clear your cookies, cache, and temporary files and try logging into your account again. You may also try accessing KDP via a different browser.
Please include details for any applicable items in the list below to help us troubleshoot your issue:
1. Text of error message received
2. URL of error page
3. Internet Browser (Type/Version)
4. Approximate time problem began
5. Steps taken to troubleshoot
6. Additional insight describing the problem
We look forward to hearing back from you so we can work to resolve this issue for you as soon as possible.
Thanks for using Amazon KDP.
Regards,
ผมก็เลยลอง ใช้ google chrome เข้าดู ปรากฏว่าเข้าได้ อ้าว...แล้วทีนี้ ผมจะใช้ IE เข้าไม่ได้แล้วเหรอคับ
มันเป็นเพราะอะไรกันแน่คับ พิศวงจิงๆ
รบกวนผู้รู้ด้วยคับ